editia curenta - Anul XI, nr. 1, 2018 - Apare lunar
prima pagina | despre noi | arhiva | aboneaza-te | contact

Stihl va ajuta sa amenajati spatiul verde al pensiuniui

Ioan_Mezei_252C_director_General_STIHL_Rom_25C3_25A2nia_526527.jpg

Anunţarea noilor programe de investiţii ale STIHL România face din afacerea cu motounelte un business  atractiv pentru micii investitori din România. Un showroom de referință STIHL trebuie să cuprindă spaţii dedicate expunerii produselor, atelier mecanic și depozitare, mai precis 150-200 de mp. Pentru dezvoltarea unei reprezentațe  pe noul concept (flagship store)  sunt necesari până la 250.000-300.000 de euro, din care STIHL România îşi poate asuma până la 25 procente. "Intenţia noastră este ca showroom-urile şi atelierele dealerilor STIHL să crească nivelul actului de vânzare şi service. În momentul în care am început implementarea acestui concept, am constat că astfel de  investiţii erau prevăzute deja chiar de către o parte a dealerilor nostri, iar faptul că noi le-am ieșit în întâmpinare le conferă un plus de încredere în demersul lor" declară Ioan Mezei, director general STIHL România.

O serie de dealeri noi se alătură reţelei STIHL România cu investiţii iniţiale de zeci de mii de euro. "Avem deja aplicaţii pentru dealeri care doresc să înceapă afacerea cu mai multe magazine de la bun început. Unul dintre argumentele importante pentru demararea afacerii antreprenoriale alături de noi este acela al susţinerii pe care noi o acordăm din primul moment. Aici este vorba de susţinere financiară, managerială şi educaţională" precizează Ioan Mezei.

Un român cu abilităţi de vinzari  sau tehnice, odată intrat în programul de training STIHL, îşi va îmbunătaţi performanţele, după modele deja testate în reţea. "Acest program îl va ajuta pe antreprenor să supravieţuiască în climatul economic tumultos de la noi, iar pe angajat să se perfecţioneze, dar să aibă şi posibilitatea să dovedească absolvirea cursurilor STIHL România" declară Ioan Mezei.

România – piață pilot pentru programul STIHL

Odată cu investiţiile de ordin superior în spaţiile de showroom şi ateliere, STIHL a demarat un amplu program de training pentru dealeri şi angajaţii lor, unic în România. Cursurile urmăresc creşterea gradului de competenţă a angajaţilor în domenii precum management, vânzări, marketing, contabilitate, mecanică etc.

 "România este o piaţă pilot pentru acest program la nivelul pieţelor din această zonă a Europei. Este clar că suprafeţele mari de retail dedicate bricolajului atrag un număr mare de clienţi, asta însă cu bune şi cu rele. Noi ştim însă că accesoriile şi serviciile sunt extrem de importante pentru această piaţă, iar serviciile post-vânzare sunt vitale pentru ca un echipament să funcţioneze pe o perioadă lungă de timp. Comportamentul de consum arată că un posesor de motocoasă sau de motoferăstrău va căuta în proximitate un atelier bine utilat şi cu servicii profesioniste pentru diverse acţiuni de mentenanţă a utilajelor. Atunci acela trebuie să fie unul STIHL" declară Ioan Mezei.

Investiţia în programul de training se va ridica la aproximativ 120.000 de euro, resurse financiare ale STIHL de care vor beneficia mai ales dealerii care vor intra în acest program. "Vorbim aici de un potențial cel puţin 1000  de oameni la nivel naţional care sunt angrenați în activitatea dealerilor STIHL România" mai adaugă Ioan Mezei.

Salveaza acest articol   del.icio.us | digg.com | slashdot.org | technorati.com | reddit | facebook | stumbleupon

 

nume foto

Miliardarii rusi se vor relaxa pe o insula privata

Miliardarii rusi vor putea locui pe propria insula nenaturala in Marea Neagra, informeaza site-ul postului de televiziune britanic Sky News. Constructia va incepe anul viitor pe o ampla si lux... mai multe detalii

Inscrie-te pentru newsletter

Aboneaza-te acum!