editia curenta - Anul XII, nr. 11, 2019 - Apare lunar
prima pagina | despre noi | arhiva | aboneaza-te | contact

HORNBACH va vinde 30.000 de produse exclusiv onlie, în maximum doi ani

Online_shop_HORNBACH.jpg
După aproape 10 luni de la lansarea magazinului
online, HORNBACH, unul dintre principalii retaileri locali de materiale de construcții și grădinărit, estimează că, în maximum doi ani, în completarea ofertei existente, peste 30.000 dintre produsele aflate în portofoliul companiei se vor putea cumpăra exclusiv online, prin prisma creșterii constante a segmentului destinat comercializării prin platformă. În prezent, în magazinul online HORNBACH sunt listate peste 40.000 de articole.

„Una dintre schimbările majore din ultima perioadă în ceea ce privește comportamentul de achiziție al clienților o reprezintă orientarea și către cumpărăturile online. Pentru a veni în întâmpinarea preferințelor clienților noștri, HORNBACH se adaptează anticipat acestor tendințe prin strategia asumată
de creștere accelerată a platformei online. Totodată, creșterea puternică a sortimentului de produse disponibile exclusiv online se datorează și posibilității livrării produselor direct de la partenerii locali și internaționali ai rețelei HORNBACH“, a declarat Mugurel-Horia Rusu, Director General HORNBACH
România.

În prezent, magazinul online HORNBACH are listate peste 65% dintre produsele disponibile în magazinul fizic, iar peste 2.000 de produse se regăsesc exclusiv pe platforma online. Conform reprezentanților HORNBACH, în decursul anului 2019 magazinul online va depăși ca număr articolele existente în magazinele fizice, datorită majorării sortimentelor listate exclusiv online. Așadar, ponderea produselor ce vor putea fi cumpărate exclusiv online va crește semnificativ, urmând ca în maximum doi ani să
depășească 30.000 de articole.

În oferta magazinului online HORNBACH, sunt adăugate zilnic articole noi, reunite în 12 categorii diferite, volumul acestora ajungând la mii de introduceri pe lună. În prezent, sunt disponibile online peste 40.000 de produse, de la 27.000 câte existau la data de 23 ianuarie 2018, când a fost lansat magazinul. Cele mai
multe dintre acestea sunt disponibile în stoc, iar livrarea lor se efectuează în termen de 2-5 zile de la comandă, atât B2C, cât și B2B, oriunde în țară.

O funcționalitate foarte utilă, special creată pentru clienții care doresc să cumpere online, este planificatorul de spațiu interior de pe platforma online, actualizat de câteva săptămâni cu o extensie a
spațiului exterior. În cazul celui pentru interior, clienții au posibilitatea de a-și alege virtual pardoseala (laminată, parchet, vinil), vopseaua lavabilă sau tapetul, iar la planificatorul exterior se pot alege ușile de exterior, tencuielile de soclu sau de fațadă etc. După selecție, clienții pot comanda produsele online sau
pot merge cu lista de produse în magazine pentru a le vizualiza și cumpăra.

Totodată, pentru a veni în întâmpinarea tuturor nevoilor clienților, atât a celor din online, cât și din offline, HORNBACH a implementat conceptul Omnichannel, pentru a oferi aceeași experiență de cumpărare, informații și funcționalități pe tot parcursul fluxului de cumpărare, indiferent de canalul ales.
Spre exemplu, un client poate alege să comande online cu livrare acasă, dar dorește să plătească marfa în magazinele HORNBACH, alt client poate comanda online și dacă nu este mulțumit de produsul achiziționat îl poate returna în cel mai apropiat magazin fizic.

Un serviciu foarte utilizat de către clienți este cel de rezervare și ridicare, prin intermediul căruia clienții își pot rezerva produsele online și le pot ridica din magazinele fizice în 4 ore.

În curând va fi lansată și aplicația HORNBACH pentru mobil, care vine cu noutăți pentru piața din România și care va ușura procesul de achiziție atât online, cât și offline.

      Fondată în anul 1877, HORNBACH este singura companie din domeniul construcțiilor și grădinăritului care se poate mândri cu o istorie de 6 generații. În acest moment, concernul deține 157 de magazine mixte de materiale de construcții și grădinărit, în 9 țări din Europa (Germania, Austria, Olanda, Cehia, Luxemburg, Elveția, Suedia, Slovacia și România), dintre care 6 în România (București - Berceni, București - Militari, București - Balotești, Brașov, Timișoara și Sibiu).

Conceptul comercial și gama de produse sunt orientate în întregime către sprijinirea proiectelor clienților. HORNBACH le garantează acestora prețuri mereu mici, fiind lider de piață pe acest segment. În plus, calitatea excelentă a consultanței și a serviciilor oferite au fost confirmate de nenumărate studii și
teste independente.

Prin pionierat, ca de exemplu deschiderea primului magazin mixt de materiale de construcții și produse de grădinărit (1968), a primului megastore (1980) și a primului magazin de materiale de construcții cu conceptul drive-in (2003), HORNBACH își dovedește în permanență forța inovatoare. De decenii,
HORNBACH este considerat un angajator de top, în acest moment având aproximativ 20.000 de angajați
care contribuie la succesul companiei.

Salveaza acest articol   del.icio.us | digg.com | slashdot.org | technorati.com | reddit | facebook | stumbleupon

 

Din Sumarul Editiei Curente

» vezi toate articolele din aceasta categoria

» vezi toata editia

 

nume foto

 

Oferte litoral Romania

bcr_sm.jpg
Portofoliul total de credite acordate de Banca Comercială Română (BCR) a crescut cu 10% în 2019, susținut atât de segmentul retail, cât și de cel corporate. Susținerea prosperității clienților în calitate de cel mai important finanțator pentru achiziția unei locuințe și de partener de încredere pentru nevoile de consum ale publicului: credite nou acordate în valoare de peste 7,8 miliarde RON pe segmentul persoane fizice (credite ipotecare și nevoi personale) și microîntreprinderi.

 

Sergiu_Manea_CEO_BCR.JPG


bani_inghetati.jpg
MAI CRESC SALARIILE ȘI PENSIILE ?        

carduri_raiffeisen_jpg.png
 ● Portofoliul de credite nete al bancii a depasit 27 miliarde lei la finalul anului 2019, cu 6% mai mult fata de 2018;
● Depozitele clientilor au atins valoarea de aproape 36 de miliarde lei in 2019, in crestere cu 8%, comparativ cu finalul anului 2018;
● Veniturile operationale au avansat cu 5%, pana la 2,64 miliarde lei (an la an);
● Rata creditelor neperformante a ramas stabila fata de anul precedent, la un nivel confortabil de 4,1%;
● Banca a ajuns la active totale de 42,9 miliarde lei la finalul anului 2019, o crestere de 7%, fata de aceeasi perioada a anului 2018;
● Profitul net de 779 milioane lei, a scazut cu 11% la finalul lui 2019, fata de aceeasi perioada din 2018;         


raiffeisen_02.jpg

 

Powered by
alsys_data1.jpg
alsystravel_logo.jpg

 

Transferurile financiare pentru postările publicitate pot fi făcute
în contul RO64 RNCB 0281090594410001, BCR Floreasca - Media News Net SRL, J40/16178/29.08.2007, C.I.F. RO 22329021. Veți primi factura în format electronic. Va rugam semnalați transferul financiar la adresa breakingnewsjournal77@gmail.com  Tel. 0722.601.195


www.besthotels.ro
www.pensiunivaleaprahovei.ro
www.pensiunideltadunarii.ro
www.konkurs.ro
www.HelloRomania.eu
http://www.hotel-dana.ro/ro/index.htm
http://www.hotelsplendid.ro/
www.besthotels.ro

"TOP 10 AGENTII" - luna octombrie     

EXIMTUR
-
afaceri corecte
PARALELA 45
- oferta superdiversificata
CHRISTIAN TOUR
- agresivitatea promovarii
SIMPA TURISM
- grija pentru tabere de vacanta
ROMANTIC TRAVEL

- poezia ofertelor
EUROLINES
- organizarea nemteasca
TRAVEL PLANNER
- perseverenta in calitate
ANA HOTELS
- luxul ofertelor SPA
TRANSILVANIA TRAVEL
- desprinderea de conventional
SINDROMANIA
- traditie in grija pentru sanatate

Pomme_dOr1.jpg
www.infotravelromania.ro
www.ulisetour.ro
www.pensiunideltadunarii.ro
http://www.mccc.mc/
http://www.romantictravel.ro
www.ramadaresortbudapest.hu
www.travelplanner.ro      

Miliardarii rusi se vor relaxa pe o insula privata

Miliardarii rusi vor putea locui pe propria insula nenaturala in Marea Neagra, informeaza site-ul postului de televiziune britanic Sky News. Constructia va incepe anul viitor pe o ampla si luxoa... mai multe detalii

Penalitățile comerciale pot fi supuse TVA

Companiile care închiriază proprietăți sau prestatorii de servicii pe bază de abonament precum:telecomunicațiile (telefonie, internet, televiziune), utilitățile publice, publicațiile e... mai multe detalii

Propunerea Directivei UE. Impozitarea activitaților digitale

Autor: Alexander Milcev, Partener, Liderul Departamentului de Asistență Fiscală și Juridică, EY România La nivel european, asistăm la o dezbatere aprinsă între statele membre pe pr... mai multe detalii

Guvernul mdifică pragul dobanzii raprtat la ROBOR

Activele băncilor vor fi impozitate dacă nivelul ROBOR va depăși nivelul de 2% a anunțat, vineri, premierul Viorica Dăncilă, în ședința de guvern în care a fost aprobată ordonanța cu&n... mai multe detalii

ANAF declanșează operațiunea ”Iceberg”

”Operaţiunea „Iceberg” se va desfăşura pe întreaga durată a anului 2019 şi presupune intensificarea controalelor şi eficientizarea derulării acestora la companiile mari, cu scopul ... mai multe detalii

Isărescu: Vreți dobânzi mai mici ? S-o credeți voi !

Guvernatorul Mugur Isărescu este chestionat de senatorul ALDE Daniel Zamfir pe tema ROBOR. Zamfir îl întreabă pe Isărescu dacă indicatorul ROBOR a fost manipulat de către bănci. Isăre... mai multe detalii

Isărescu și pitpalacii TV

Guvernatorul Băncii Naționale, Mugur Isărescu, și-a arătat adevărata față, în ceea ce privește respectul său pentru presă. Isărescu despre Vâlcov: ”Se duce la televizor, sunt acol... mai multe detalii

Raiffeisen Acumulare, cel mai performant fond de pensii

La Gala de Inaugurare a Anului Bursier 2019, eveniment organizat de Bursa de Valori Bucuresti, Raiffeisen Acumulare a primit titlul de „Cel mai performant fond de pensii private Pilon III”. F... mai multe detalii

Au fost aprobate normele metodolocice la ”Prima Casă”

Ministerul Finanţelor Publice şiMinisterul Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice (MDRAP) au adoptat normele metodologice de aplicare aLegii pentru modificarea şi completarea... mai multe detalii

Nou președinte executiv la BCR Leasing

BCR Leasing va avea, din 15 martie a.c., un nou președinte executiv, Vlad Vitcu urmând să preia această poziție. Cu o experiență de 20 de ani în industria financiar-bancară, Vlad Vit... mai multe detalii

Inscrie-te pentru newsletter

Aboneaza-te acum!